Lydnadsklass 2 debut

Idag var det dags för mig och min lilla Stina att debutera i Lydnadsklass 2, fyfan vad nervös jag var, jag minns så gott som ingenting av vår tid på planen, men, men på protokollet kan jag iaf se hur det gick ;).

Det blev ett andra pris, om inte jag hade ropat tillbaka henne på hoppet innan hon ens hade hoppat hade det nog blivit ett första pris, men har man en klantig matte så har man ;P jag är nog nöjd ändå måste jag få säga :D Eller nu är jag de, både erika och lisa hann få ett varsit klagofyllt telefonsamtal innan det kändes bra, tur att jag har er brudar<3

Platsliggande, Betyg: 10
Fritt Följ, Betyg: 9 Domarens kommentar: sitter snett i halt, för i språng.
Läggande, Betyg: 0 Domarens kommentar: står (ligger ej) (Min kommentar: Klantarsel som inte ens kommenderar ordentligt, inte så konstigt att hon inte la sig, duktig hund som lyssnar!)
Inkallande med ställande, Betyg: 8 Domarens kommentar: många steg, snett avslut
Sändande med ställande, Betyg: 6 Domarens kommentar: mkt dk, ingång fel
Apportering, Betyg: 9,5 Domarens kommentar: långsamt tempo in
Fritt hopp över hinder, Betyg: 0 Domarens kommentar: går tillbaks till föraren (Min kommentar: Inte konstigt alls, men tanke på att jag av någon idiotisk anledning ropar tillbaka henne...)
Fjärrdirigering, Betyg: 8,5 Domarens kommentar: långsamt läggande, dk
Helhetsintryck, Betyg: 10

TOTALT 147 POÄNG

Jag är allra mest nöjd över att hon låg kvar på platsen (a), hihi, älskade vovve<3


Ikväll drar jag tillbaka till Forshaga, längtar!

Ha det bra,

puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är många som skulle ge sin högra arm för en 9:a på fritt följ! Och 147 poäng är ju asbra! Nästa gång vinner ni, älskar dig Josse och lilla Tina Turner också <3<3<3<3<3

2009-09-20 @ 16:18:11
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Veronica Wihman

Bra jobbat älsklingar!:D<3

2009-09-20 @ 20:57:41
URL: http://veron.blogg.se/
Postat av: Frida

Va kul att hon låg platsen =D allt de andra fixar ni lätt med lite finslip :)grattis! :D

2009-09-20 @ 22:19:23
URL: http://www.fridoss.webb.se
Postat av: Ica-Erikaa

Ni är ju bäst :O :D<3<3<3<3

2009-09-21 @ 11:04:12
URL: http://icaerikaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0