Vikthets

Har skrivit en artikel i min skolas skoltidning om vikthets, den ligger nu ute på hemsidan http://webnews.textalk.com/grytlappen/ , för tillfället kan du hitta den som tredje artikel ned: Ser mina lår feta ut?

Läs gärna!

Och jag vet att vår skolas tidnings hemsida verkligen ser hemsk ut, riktigt hemsk...

Puss!
/Josefine


__________
Obs, texten är lite omredigerad en del är bortklippt osv. (tack agnes!, utan din hjälp skulle jag inte ens våga lägga ut det...)

Så rubriker osv. har inte jag kommit på och ett exempel på mening som jag inte skrivit: Men jag är ändå ack så svag för popcornen och kakorna. Jag skrev: Men jag är ändå ack så svag för det. Ur mitt syfte förstörde de sista två orden syftet med mitt ack, men whatever jag är duktig på att se små skitsaker ;S. Hehe :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jättebra skrivet Josefine! (Y)

2009-04-03 @ 14:52:40
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0