The day...

... idag har jag namnsdag. Stort va!? Har firats med choklad, smoothie och glassbåt, gott :D:D

Och dessutom så fyller världens bästa Lisa Häggkvist 17 år, grattis, grattis, älskar dej<3!

Dagen har varit cool, samanfattar den lite kort:
- Jag drömmde att jag var med i ett vänneravsnitt, sånna drömmar borde man drömma oftare, eftersom att det var en rolig dröm. Jag satt och fnissa åt den för mig själv på dagens första lektion, no.
- SO, lektionen var alldeles för flummig, jag skrev totalt 4 rader, resten av lektionen skratta jag igenom tsm med agnes & emma.
- Mysko kille i matsalen, men de gör inget eftersom det var tacos!! :)
- Innebandy på idrotten, jag gjorde 2 mål (lite stolt faktiskt ;)...) och lyckades dessutom få agnes att tappa andan (då bokstavligt talat)
- När jag kom hem dissade jag datorn och kom på att Fresch prince in bel air med choklad och smoothie är mkt godare, synd dock att det var ett sorgligt avsnitt, synd.
- Innan jag gick ut med hundarna lyckas jag smälla upp min badrums dörr rätt upp i ansiktet på mig själv, bajsigt nog har jag fortfarande huvudvärk efter det...

Snart fysträning med lisa ;D

puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: emma

so lektioner är till för att skrattas på, vad har man de annars för:O?

2009-03-21 @ 12:42:21
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0