Sökträning

Hej!

Har tränat sök nu på förmiddagen. Dagens läxa är nog främst att jag måste inse att Rasmus börjar komma framåt, och att även jag måste börja gå framåt, vi måste helt enkelt försvåra träningen... Det lät stort när Meri tycker att vi dessutom ska börja med tomskick snart, oj. Men,men jag vill ju komma framåt i vår sökträning, vilket betyder att vi även ska framåt.

Jag hade med mig kameran och sökgänget tog en massa kort, här kommer ett litet gäng. :)




And of he goes, i hörnet ser ni en av världens skönaste ungar Meris dotter Alva.
Här nedan har ni henne igen ;).



Rasmus med en figurant.







/Josefine & Rasmus

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad kul att köra sök! Det måste jag prova på nån gång! :D

2009-03-14 @ 14:29:28
URL: http://madillly.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0