Shopping!

Efter skolan idag bar det av mot stan tillsammans med Emma.
Jag skulle köpa present till Lisa H och Jessica och en mössa till mig själv eftersom jag var dum nog att glömma min mössa på bussen förra veckan. Utan att jag blev speciellt förvånad och trots att jag hade dåligt samvete efter så hade jag även med mig ett par vagabond skor hem, men till mitt försvar var de faktiskt på rea.




Skorna och mössan, och jag ser nu att min ''möss bild'' mest blev på mig, men ni ser åtminstone att mössan går i blåa toner. Och mössan som skulle kostat 300kr kostade var 150kr *stolt*. Synd att det dessutom ser ut som att jag inte har någonting på mig... jag måste vara världens sämsta fotograf men ändå än jävligt grym egobilds fotograf ;D.

Förövrigt var jag och emma in på myrorna för att leta efter utstyrslar till på lördag, hittade inget utöver 2 marian keyes böcker (vattenmelonen och En oväntad semester). Vilket är bra i och för sig!
Emma köpte även spraymedel till håret för oss båda. Hon är så snäll! Hon köpte dessutom hubba bubba tuggummi åt mig och sedan bjöd hon även å ett toa besök i en reklam pelare. De ni jag har gått på toa i en reklam pelare!! Skabbigt vare, men jag var faktiskt väldigt, väldigt kissnödigt...
Emma du är i vilket fall bäst!! <3<3

Har tränat vidare på Rasmus markeringar på kvällen. problemet är påviset och avlämnandet av rullen... måste jobba på det! Tror jag måste få tag på en roligare figurant ur Rasmus synpunkt... Det är så sjukt viktigt för hans del.

Nu har jag missat på tok för lång tid av världens bästa TV serie, DHW. Så jag drar till tv:n nu.

Vi hörs!
/josefine

Kommentarer
Postat av: Lisa H

skit snygg bild (på dig):D <3

2009-03-25 @ 16:38:31
Postat av: emma

oj, jag är bäääst!! wiho :D:D:Ddu är bäst med!

2009-03-26 @ 12:56:10
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0