Plugggggggggggggg

Äntligen känns det som att jag kan allt inför biologi provet imorgon, efter många timmars pluggande... så skönt när man känner sig klar :)!

Den här veckan har verkligen varit extra glad, jag, agnes och emma har skrattat så mycket i streck så jag har haft ont i magen till och från.
Inte för ni kommer fatta men vi har bla. skrattat åt:
* När Emma läste upp berättelserna hon och jag hade skrivit i femman, vi grät av skratt konstant drygt en timme, jag skrattar till och med nu när jag skriver det här... :D
*Att tallibanerna i Afghanistan bestämt att kvinnor inte får gå i skolan, vi förstår dom då min reaktion på tallibaner var: ''Men tall är ju ett träd?!''
*Coola grabben som behövde gå på toa.
* Återberättelse om hur man matar kossorna i karsjö.


And mucho more... ;D


gammal bild, men ni är då lika söta ännu... älskade pälskade agnes och emma<3<3<3<3

Mamma var snäll nog och gick ut med hundarna ikväll :), så nu ska jag ta en dusch innan jag poppar lite popcorn, sedan ska jag äta popcornen i min säng framför tvn. Mysigt och gott :D!

puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: Agnes

Gud vad härligt det låter! har varit skönt att skratta... jag har just skrivit min uppdatering från kina, men tro det eller ej, den är tusen sidor lång så du kanske inte orkar läsa den... du kan ju vänta på bidlerna iostället om du vill:) love you! puss o kram

2009-03-05 @ 21:51:42
URL: http://dansarfram.blogg.se/
Postat av: emma

åå, jag älskar dig med josse! jag har verkligen fått skrattveck i magen, hemskt, men roligt! :D<33 min favorit gummor! puss!:)<333333

2009-03-06 @ 07:24:32
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0