Ojoj...

...denna vecka är lite av en väldigt mycket att göra vecka ;) men jag tycker att det är ganska skönt att ha fullt upp, jag är lite den typen av person... Det enda som jag har kvar just nu i princip utöver kemiplugg tills imorrn är MVG uppsattsen i SO, tänkte jobba järnet med den ikväll!

Lördagskvällen:
I Lördags firade vi alltså jessica, bästa kvällen på länge!
Vi började med att äta tacos, innan vi hade lite tävling, sedan dansade vi i jessicas källare ett bra tag innan sara gav oss alla några tatueringar och vi avslutade med lite tjejsnack... Kul!

Jag var Paris Hilton för kvällen... lite lik iaf? ;)


Hehe, jag och Emma skulle blondera håret med blonderingsspray... men det blev snorgrönt, det är därför det lyser lite grönt ;).

Nedan ser ni några av världens bästa tjejer!<3


Söndag:
Började med Sökträning med Rasmus the dog, vi har fortfarande en lite konflikt precis när jag ska skicka ut honom vid stigen, men annars så gick det bra :)!

Sedan fick jag för mig att hacka loss mitt agilityslalom i trädgården från isen= en väldigt dålig idé = det gick sönder :( men pappa ska hjälpa mig att fixa det igen :).

Pluggade lite på kvällen + lydnadsträning med Stina, filmade lite slalom med henne oxå, om jag orkar ska jag lägga ut några filmer här i veckan från det. Bye the way så ute på klubben i Lördags kunde jag blindbyta framför en tunnel och skicka henne till slalom direkt efter, najsbajs (om ni ens fattar vad jag menar, alltså att hon gick in i slalom rätt utan att jag ens titta på henne, jag hade ryggen till...)

Måndag:
Skola, lydnadsträning, Kemi plugg, uppsatts skrivande!

Idag:
Bildredovisning i skolan, men de kändes bra :)! Fick dessutom VG på en bild som jag först fick G- på. Har verkligen jobbat som en galning med den. Men jag är nöjd med resultatet! :D


Dåligt mobil kort men såhär blev den, målad med smal tusch penna.

Har även tränad lydnad med Stina, och nu ska vi ha lydnadspaus fram t.o.m. fredag... Så att hon förhoppningsvis blir lite extra peppad.

Var duktig och hann med att dammsuuga på nedervåningen under lunchen, ska ta och moppa golvet lite senare... Snart blir det doggis prommis! ;)

Hare gött!
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0