Mysig eftermiddag

Vissa eftermiddagar är mysigare än andra, det beror ju helt enkelt på hur mycket man myser till dem.

Åkte hem som vanligt på eftermiddags håltimmen för att gå med hundarna en sväng, när jag kom tillbaka hämtade jag posten och HM's spring/summer insperation katalog hade kommit :)! Kikade igenom den en liten stund och det fanns bl.a ett par söta trosor som jag tror att jag ska beställa. Snacka om att det är pastelfärger som gäller i vår, inte för att jag själv känner för att följa den trenden, eller jo iof har jag tänkt hitta mig en riktigt gul kortklänning till önstagalan!

Bestämde mig sedan för att göra blåbär/banan/jordgubbs smoothie, gott!

Den godaste smoothien jag druckit på länge, t.o.m. :D! 

Jag tror att jag har blivit lite huslig av mig, igår ställde jag mig och bakade bröd till mellanmål, hehe, men det var väldigt gott. Ärligt sagt älskar jag att laga mat, åtminstone ordentlig mat som mina helt egna pasta carbonara & korvstroganoff recept t.ex. jag gillar mat som är smakrik och lite lagom komplicerad att laga. Makaroner & fiskpinnar och sådant är däremot väldigt tråkigt att laga :P. Om jag hade mer tid skulle jag laga mat oftare, men jag tror att jag tänker laga mat ikväll, har lust för det.

Som om det inte vore nog så fick jag för ungerfär 10 minuter sen ett sms ifrån Emma där det stod att skrivstudion är inställd! :D Så jag har redan slutat nu istället för om typ 2 timmar ;), så snart ska jag ta ut vovvarna på en långis.

Puss o Kram
/Josefine

Kommentarer
Postat av: emma

visst är jag snäll..:)?

2009-03-11 @ 16:52:18
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/
Postat av: frida

Så är det säkert, med det är så mycket mer. Jag oroar mig för allt jämt, sån e jag och du är mkt bättre på hundar än mejj :P men tack endå <3

2009-03-11 @ 18:42:43
URL: http://www.fridoss.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0