McChicken?!

Idag på eftermiddagen pratade jag med lisa h i telefon och lisa a pratade i bakgrunden, det här var en sådan situtaion som det tog ett tag för mig att smälta.

Lisa A: McChicken, McChicken, pillutta dig, pillutta mig. Ofta det heter McChicken?
Lisa H: Men nej, madiken.

Efter detta var det ingen av dem som skratta det tog några sekunder innan de insåg hur blåsta de är, haha, gud vad roligt när jag tänker på det, jag riktigt minns deras röster. Detta är dagens skämt!

godnatt
/josefine

Kommentarer
Postat av: Lisa A

Men du:P

2009-03-15 @ 16:46:57
Postat av: Madeleine

Haha, jag garvade för mig själv nu när jag läste det XP

2009-03-15 @ 23:27:55
URL: http://madillly.blogtown.se
Postat av: Lisa H

hahaha de var ju Lisa som var blåst ju haha

2009-03-18 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0