Marian Keyes

Ska gå och läsa i hennes självbiografi i någon timme, måste lära mig en massa om henne till svenskan!

Hann med en sväng till biblioteket idag och lånade ytterligare en bok ifrån henne Änglar, den som missat denna underbara författare. Läs hennes böcker!! :D

Eftersom att eftermiddagens smoothie var väldigt god och dessutom nyttig ska jag göra mig en till nu och ha som sällskap till pluggandet :).

Vi hörs!
puss o kram
/josefine

+har kommit en bit på SOn nu Afghanistan och Canada, äntligen är jag igång, hoppas att jag klarar av att öka takten nu och bli klar med detta enorma arbete som ska vara klart om 3 veckor...!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är så duktig på att plugga! Börja tre veckor innan det ska in är helt otroligt i min värld! :D Och jag håller med Keyes böcker är super, har läst alla! :P

2009-03-12 @ 11:59:10
URL: http://madillly.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0