Lördagen

Hej svejs!
På grund av fullt schema igår hade jag inte tid över för bloggning...

Men dagen började med sökträning tillsammans med Rasmus, vi hade otur och hade helt vindstilla när vi körde. Med tanke på den nivån Rasmus än så länge ligger på så är det väldigt svårt för honom utan vind, men vi kämpade eller snarare han kämpade och tro det eller ej men han sökte, sökte och sökte trots att det tog lång tid och det blev många skick totalt 13 st på 4 figgar så jobbade han. Jag var så sjukt nöjd efter igår, för han visade verkligen då att han inte alls hade en tanke på att ge upp. Dessutom hade han fortfarande energi kvar efter 13 skick, det tänker jag inte klaga på. Tummen upp för söket.

Efter det var jag hemma i inte mer än 40 min, då tog jag ut Stina drygt 20 min i trädgården och tränade först eftersom att hon varit hemma när jag varit borta med Rasmus, pappa hade varit snäll nog att gå ut med henne 1 ½ timme på förmiddagen iaf. Efter det gjorde jag mig iordning, bytte kläder + sminka mig inför att åka och fira farmor som fyllde 80 år, där fick vi god mat och fika. Grattis farmor!

5 minuter efter att jag kommit hem dök Emma upp sedan så var jag med henne under kvällen, bl.a. så fixade vi klart vårt bildspel. Puss på dig emma älskling! ;)

Nu så laddar jag inför ännu en fullproppad helgdag, hade glömt att ställa klockan igår men vaknade av mig själv 06.12, vilken tur! Om 40 min ska pappa skjytsa mig hem till gulay + marie, ska sedan åka med dem upp till ett fårhus i norberg och valla med Stina. Valltränaren peter kommer också finnas med där, det blir en heldag. Tror det slutar i norberg runt 17 eller om det håller på tills det blir mörkt.  Kul iaf :)!

Efter det så blir det hem om jag hinner (vilket jag behöver) så ska jag plugga en stund innan jag åker vidare på agility ridhusträning.

Blir nog så att jag bloggar om dagen imorgon, känns som att tiden kommer vara knapp idag...!

Ha en bra dag!
puss o kram
/Josefine


Kommentarer
Postat av: emma

puss på dig med!

2009-03-22 @ 14:05:14
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0