Läsartävling!

Jag är i behov av hjälp, och hoppas verkligen på att just du kan tänka dig att hjälpa mig. För att få er att bry er åtminstone lite (eller snarare ett försök till att få er att bry er) så har jag detta som en tävling där priset är en valfri marabou chokladkaka!

Jag håller nämligen på att göra ett bildspel om mitt liv som ett skolarbete, jag har under eftermiddagen blivit i princip helt klar med bildspelet men det saknas en ack så viktigt del, musiken till. Så nu vill jag ha förslag på låtar som skulle passa just mitt bildspel. Skicka dina förslag till [email protected] eller som en kommentar. Om du lyckas nämna en låt som jag anser passar så vinner du! :D

Och jag vet att jag har en del läsare, så ni får fane me engagera er nu ;D!

puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: Lisa A

Amy macdonald - This is my life Vet ju inte ens vad det ska handla om men jag älskar den här låten!

2009-03-18 @ 18:04:58
Postat av: silly

Im not a girl not yet a woman me britney spears ofc <3

2009-03-18 @ 18:17:56
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kan du inte visa bildspelet först så kan vi bestämma efter det istället? :P

2009-03-18 @ 18:36:56
URL: http://madillly.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0