Jaja...

Konstigt det känns men jag har varken pluggat igår eller idag ;), vore väl trevligt om det vore så att jag inte hade något skolarbete men så är dessvärre inte fallet :P, men imorgon sätter jag väl igång igen, skönt ändå att jag kommer kunna gå på fysträningen på torsdag (som oxå är den sista) eftersom att det inte är sjukt mycket plugg ivägen :).

Gud, jag har aldrig tidigare stört mig på lärare men en lärare som vi har just nu som jag inte haft tidigare men hon jobbar på skolan sen ett tag tillbaka klarar jag helt enkelt inte av... usch... men jag har trotts det haft det ganska fint igår och idag. Bl.a. har jag fått veta att jag fick MVG både på läsförståelsen och uppsattsen på svenska nationella :D!! En 9:a (utav 10) på läsförståelsen och en 10:a på uppsattsen, jag var också den enda i min klass som fick en 10:a på uppsattsen ;D, så det känns bra :)!

Stina är lite dryg med lydnadsträningen just nu inget fungerar, dags att ta nya tag inför imorrn helt enkelt, vi måste ju visa vad vi går för på tävlingen :D!

Nu har jag missat de 5 första minuterna på världens bästa serie DHW, bäst att springa till TVn!

puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: emma

vilken lärare josse, du mååååste berätta:)!! antagligen någon du hade igår, så är det maria,mimmi,anki,ann eller sandra, omg det är Anki, eller hur :D?haha :D erkänn, men jag tycker hon är ganska bra, haha:D

2009-03-11 @ 07:37:56
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/
Postat av: Frida

Okejj, men datumet går att flytta, det vi täntke lite på var också 13e till typ 17e eller någonting =P men det kanske blir för mkt det också, jag vet ju inte hur ni vill.

2009-03-11 @ 14:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0