Helg mitt i veckan

Just nu är jag lite lagom bortskämd, ledig både idag och imorgon, skönt!

Idag ska jag plugga som sjutton har jag tänkt, svenska, so, spanska + bild... medans jag imorgon ska vara ute på skultuna BK hela dagen och hårdträna på hopp över hinder med Stina. Eftersom att jag inte har något sådant hopphinder hemma har jag bara tränat de momentet kanske 2-3 gånger, hehe. Men det har å andra sidan fungerat då, så vi får väl hoppas på att det gör det även imorgon och inför tävlingen sedan.

Kände att det blev lite väl kortfattat kring tävlingen i fagersta i söndags, men jag måste säga att jag faktiskt är nöjd och att det verkligen är häftigt när rasmus tycker att agility är roligare än vad det brukar vara i vanliga fall, han bara lyste hela dagen :). Just för tillfället är det hård konkurrans i klass 1, känns som att hela sverige eliten har skaffat nya vovvar och bara är helt otroligt överlägsna i klass 1, men det är faktiskt häftigt. Att titta på deras lopp är om inte annat inspererande!

Nu ska jag och dogsen snart ut i skogen några timmar, innan jag begraver mig i uppsatts skrivande ''/...

Ha det bra!
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0