Glasögonormen





Har varit och hämtat ut min glasögon idag... häftigt att se så klart ;) fast jag behöver bara ha på mig dom när jag ska fokusera på någonting långt borta iaf vad jag inbillar mig, jag måste nog fråga en optiker om det är farligt att göra så... :P

det värsta är att jag ser hur skitigt golvet i min hall är och hur skabbig min badrumsspegel är osv. jag kanske måste städa oftare... när man har hundar räcker inte en gång i veckan... vilket jag tycker är mycket! hehe ;)

Ska snart till Emma, bästa vänn<3<3

emma o jag ;D känner att jag är generös med mindre smickrande bilder på mig själv i det här inlägget :P kom på här om dagen att det längsta jag och emma har varit ifrån varandra på typ 11 år är de tre veckorna som jag var i Thailand förra året, snacka om att vi egentligen borde gå varandra på nerverna, men vi lyckas rättså bra med en massa glada miner :)

hejdå!
/josefine

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är jättefin i glasögon!!! Men de syns knappt ju!

2009-03-20 @ 19:49:44
URL: http://madillly.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0