Fysträning

Dagens fysträning var svettig, men rolig.

Som vanligt börjar tränaren köra hårdare efter att lisa har gått, vet inte om det egentligen är så negativt för lisa att gå tidigare hehe... Men idag vek jag mig inte *stolt*.

Nu ska jag ta en dusch och sedan sova djupt inför morgondagens 2 nationella engelska prov. Med tanke på nationella prov gjorde jag svenska muntliga delen idag, hoppas, hoppas, hoppas verkligen på ett MVG, läraren sa att det minst var ett starkt VG...

puss, kram o gonatt
/josefine

P.s tycker att min läsarstatistik är väldigt spännande, om du törs får du gärna kommentera, säga hej eller så. Annars så får det förbli en hemligt vilka ni är... ;) D.s

Kommentarer
Postat av: Lisa A

tänk om inte jag vill visa att jag läser din blogg då:P

2009-03-12 @ 23:49:08
Postat av: Madeleine

Hur många läsare har du? :P

Jag kollar varje inlägg, men det tror jag att du vet ;)

2009-03-13 @ 12:45:56
URL: http://madillly.blogtown.se
Postat av: emma

TJABBA

2009-03-13 @ 13:28:49
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0