Friday the 13th...

Okej, vet inte om rubriken är riktigt engelska, men vi kan låtsas.

Idag har jag haft två stycken nationella prov, engelska läsförståelse + hörförståelse. Hörförståelsen kändes inte alls nå bra :(, men läsförståelsen kändes helt okej. Men tanke på att jag sällan sätter på svensktext osv. när jag tittar på engelsk/amerikansk film och väldigt sällan reagerar på några ord som jag inte förstår kändes det verkligen skitigt att hörförståelsen sket sig, och då syftar jag främst på första delen, med nyheterna...

Vet inte om dagen innebärt någon speciell otur ännu...? Eller jo, en händelse som vi dock bara skrattade åt, var när när en liten bit av matsalens tak trillade ner när vi satt och åt lunch mitt mellan emma och agnes. Vi skrattade väldigt mkt åt det ;D!

Var duktig nu på eftermiddagen och tog med mig kameran ut på eftermiddagspromenaden och tog bilder till mitt bildprojekt... Man ska göra ett bildspel/stillbildsfilm eller vanlig film om sitt liv. Jag har inte bestämt mig för om det ska bli en stillbildsfilm eller ett bildspel för min del, vi får se, men bilder behövs iaf...massor!

Här är några bilder...








Haha, snacka om att Stina ser ut som ett frågetecken hät ovan... ;)

Och här nedan ser ni Stinas väl utnyttjade racerface :)!


Ha en bäst fredagskväll bloggläsare!

puss o kram
/josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0