Fredag

Imorse var det biologiprov så nu är det avklarat ;), och ett till prov hann vi med idag, engelskaprov efter lunchen.

Efter skolan åkte mamma och jag till optikern, de visade sig att jag hade -1,25 i synfel på högeröga och -0,75 i synfel på vänsteröga, alltså måste jag börja använda glasögon. Jag valde ut ett par bågar i butiken, det kändes bra när jag var där, men nu efteråt är jag orolig för att de inte alls var nå fina... ''/ men det måste de ju vara eftersom att jag ''trivdes'' med dem där! ;)

Åkte till Lisa A sedan, träffade även madde, lisa h och veronica där, kul! Kom hem därifrån nyss... och imorgon åker jag och Stina på kurs för Annica Aller i Sala, kursen fortsätter även på söndagen. Är lite nervös, men längtar! :D

Sov gott!
puss o kram
/josefine


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du passar i allt Josefine! <3

2009-03-07 @ 13:54:17
URL: http://madillly.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0