Fredag eftermiddag

Hej älskade vänner!

Haft en bra dag i skolan idag och när jag kom hem tränade jag med Stina, just nu känns det så bra, härligt när hon är så duktig :D! Sedan körde vi lite peppningsträning med slalom, tänkte att jag kanske kan filma lite av vår peppningsträning och lägga ut i bloggen, tränar mycket med belöningstajming, det är en sådan slags träning som både utvecklar Stina som hund väldigt mycket och mig som förare, och dessutom så är det så sjukt roligt ;D!

Ska snart gå ut och gå en långis, känns som att det är regn i luften, men hellre de än snö, vore härligt om våren kan komma nu!

Antar att ni hundmänniskor redan sett denna:

http://www.youtube.com/watch?v=-0jNC_w1tSw  - men i vilket fall så får deras uppträdande verkligen mig att rysa, jag har helt klart sätt mycket häftigare trix på freestyleplan men föraren i detta ekipage har verkligen hittat en låt som passar perfekt, vilket är A och O inom freestyle, men för er som inte sett freestyle någon gång men hört mig babbla om det, titta, så har ni sett freestyle sedan :)! Hehe.

Ha det bra!
puss o kram
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag gillar denna: http://www.youtube.com/watch?v=mrkXXEgVoxs pga timingen när hon tar steget bakåt i början (vid 0:11) är otrolig! Tänk om Csar var ett halvt varv efter eller nåt, då hade det misslyckats!

Kolla mejlet jag skickade sen, fatta om han hade ställt upp på freestyle :O

2009-03-27 @ 20:50:43
URL: http://madillly.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0