En måndag

Ganska skön dag idag må jag säga, emma var inte i skolan i fredags, så ja vad ska man säga vi var helt enkelt extra taggade idag. Vi började med att redovisa vårt arbete på engelska lektionen om The northwest passage. Kändes bra för min del, emma klagade efteråt över att hon ansåg att hon snubbla på orden, jag tyckte att hon var duktig :)!

Till lunch fick vi utöver kyckling klubbor och ris, mjukt fullkornsbröd, salmi och yougurt. Jag säger bara en sak. Coolt! Speciellt med tanke på att brödet var sådär gott och färskt, mums!
Sedan bar det av, jag och emma kidnappade ingen aning ifrån agnes!


Först klädde vi av honom, den nakna ingen aning tvingades sedan med in i cafeterian.
Där band vi för hans ögon, ben och armar!

hehe han fick riktiga guldband. Sedan bar jag och emma runt på honom, bra länge. Och ja vi har såpass dålig humor att vi skrattade och skrattade åt denna lilla filur, hihi. Ingen aning är skön.

- Vem försöker rymma?
- Vet inte. Vem?
- Ingen aning.


Hoppas att ni fattar!

Pratade med lisa h i telefon över en timme på eftermiddagen. Hundträningssnack! Kul var det och det är roligt att diskutera olika tränings metoder, verkligen :D!

Nu ska jag be min lillebror snällt om hjälp som ''figge'' inne i köket så att jag och Rasmus kan köra lite markeringsträning.

Ajdå, nu ropar pappa att han ska gå och lägga sig. Får väl lov att fråga mamsen istället.

Sedan ska jag och Stina träna lite lydnad, har tänkt mig korta repetioner ända fram till tävlingsdagen fr.o.m. nu.

Vi hörs!
puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hehe, jag fattade skämtet! ;K

Träningsmetoder är mycket intressant!

2009-03-23 @ 21:21:34
URL: http://madillly.blogtown.se
Postat av: emma

stackars Inge Naning.. hahaha :D:D men kul var det! och skämtet fattade jag, mycket roligt! :D nu undrar jag bara heter han, Inge Naning eller Ingen Aning? jag trodde han hette Inge Naning? hmm, agnes!! vi frågar henne sen! <33

2009-03-24 @ 10:34:53
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0