Effektiv tisdag

Jag måste säga att jag är snudd på imponerad över mig själv och allt som jag hann med igår ;).

Började med att slappa på morgonen sedan gick jag mil spåret med hundarna, det är första gången som jag gick spåret på en evighet eftersom det har vart längdskidsspår och då får man inte gå där, men nu har de börjat tina bort...! Det tog några timmar att gå det, jag var väl hemma runt kvart i ett, och då lagade jag pasta carbonara till mig själv som lunch.


Stina på bortersta delen av milspåret, eftersom att vi fortfarande är i närheten av storstan (all skog som jag går i är ju de trots allt, jag har ju ingen bil att köra iväg med och gå promenader längre bort...) så är det elledningar som går tvärs igenom skogen :P.

När jag kom hem från promenaden ägnade jag ett tag åt min gulleplutt kanin som också ville komma ut i det underbara vädret! :)

Här ser han dock ut att sakna ögon... :P

Sedan tog jag en massa bilder till mitt bildprojekt, de sista bilderna ska jag ta idag och på söndag, och jag har tänkt att sitta och klistra ihop allt nu i eftermiddag oxå... :P så att jag bara behöver lägga till de sista bilderna sedan.
Efter det så tänkte jag skriva en del på min SO uppsatts men det slutade med att jag skrev klart hela VG delen ;D, sen så gick jag en halvtimme med doggarna igen eftersom att det var så mysig kvällssol ute...


Efter det städade jag hela nedervåningen, moppade golv + damsög, ska städa upp på mitt rum senare idag, det ser mest ut som en svinstia för tillfället.
Sedan åt jag och pappa pizza, eftersom att resten av familjen är på kryssning. Efter det så skrev jag min artikel till skrivstudion... sedan tittade jag på DHW med popcorn, för att avsluta med att läsa svenska någon timme.

Jag tycker iallafall att det var mycket :D!

Ska hinna med en massa idag med, ska börja med att åka ut till Skultuna BK och träna, min buss går om drygt en timme...

Ciao!

/Josefine

Kommentarer
Postat av: Annika

Att du orkar, själv går man typ upp 11, äter frukost och lägger sig vid tv:n ;-) Aja, får väll försöka aktivera mig lite :-P

2009-03-18 @ 13:37:30
URL: http://jagskiterivaddutycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0