EARTH HOUR

Kommer antagligen inte hinna blogga imorgon, först städdag ute på klubben ska ta med mig stina och hinna med lydnad + agility pass oxå, direkt efter jag har kommit hem drar jag till emma sedan ska vi göra oss iordning tsm innan vi drar vidare för att fira jessica :).

Men vi kommer såklart vara med och släcka alla lampor imorgon lördag mellan 20.30-21.30, snälla du gör det du med!
Min familj kommer oxå göra det här hemma, min mormor & morfar m.fl. jag har lyckats dra med ett gäng, gör de du med, det är viktigt för vår och nästa generations framtid!




Jag och Alexandra tränade ett pass här nu på kvällen, tandvisning + platsliggning lite snabbt, men kul! Vi har bestämt att vi ska börja träna tillsammans oftare :)!

Ha det bra!
/Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0