LP1 !! :D

Igår kväll åkte jag, pappa och min lilla Stina till Surahammars BK för lydnadstävling. Helt klart vår sämsta prestation på lydnadsplan hittills om man jämför med de tidigare två tävlingarna - men det räckte till vinst och 179,5 poäng!!! :D Och därmed vårat tredje första pris på raken och ett LP1!! :D:D

Så här såg protokollet ut:

Platsliggande, poäng: 10
Tandvisning, poäng: 10
Linförighet, poäng: 8,5 Domarens kommentar: Sitter snett, ngt före, släpper position
Läggande, poäng: 10
Inkallande, poäng: 7 Domarens kommentar: Hoppar kraftigt på föraren (Min kommentar: Världens snabbaste inkallning? Hon hann i vilket fall inte bromsa och sprang in i mig, och jag började skratta, fast det gjorde domaren med ;) )
Ställande, poäng: 9,5 Domarens kommentar: Tendens till dk med hand (Min kommentar: Jag har inget handkommando intränat på ställande överhuvudtaget så det var ju lite oproffsigt att jag lyckades få till ett sådant...)
Apportering, poäng: 10
Hopp över hinder, poäng: 8 Domarens kommentar: Hoppar på föraren (Min kommentar: Hennes för dagen racerfjutt hade då inte blivit lugnare! )
Helthetsintryck: 10

Men jag är utan tvekan nöjd med min lilla super border!!! ;D



Platsliggning... den var uppdelad i två, det var 8 startande vovvar, tävlingsledaren delade dock upp platsliggningen i 5 och 3 på något vis ;).





puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: Lisah

Graaaaattis älskling :D:D:D:D:D ni är bäst:D<3

2009-06-03 @ 15:48:21
Postat av: Lisa A

Grattis! <3

2009-06-03 @ 15:49:37
Postat av: Veronica

Stort jävla GRATTIS :D

puss på er :*

2009-06-03 @ 16:40:59
Postat av: Frida

GRATTIS GRATTIS GRATTIS <33 SKITSNYGGT JOBBAT !!! =D Hejja hejja!! åh vad jag är glad för eran skull, vad roligt =D Kom igen i tvåan nu då se =D grattis !

2009-06-03 @ 21:14:16
URL: http://www.fridoss.webb.se
Postat av: Anonym

GRATTIS!!! NI ÄR BÄST!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Du har blivit bortskämd med bra poäng tror jag för det där är knappast dåligt!! :D

2009-06-04 @ 12:01:35
Postat av: Helena och Jill

GRATTIS! Bra jobbat!! :D

2009-06-06 @ 09:56:45
URL: http://www.nogg.se/helenaholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0