090613

Mycket har hänt sen senast! Men tyvärr är jag inte så duktig på att uppdatera längre, men om vi har tur (?) kanske jag kommer igång igen!

Lite grann av det som hänt:
* Agilitytävling i frövi med både Rasmus och Stina, diskningar i alla lopp förutom hoppklass 1 med Stina som resulterade i 5 fel, lite otur, men vi kämpar vidare!

* Avslutnings gala med skolan ''Önsta galan'' pluggis josefine var nominerad till en hel del, men vann inget! Eller jo, årets idrottsklass blev min klass. Jag känner att min insats till det priset har varit enorm ;)

*Privatlektion med Stina för Anna Simonsson, några roliga nya detaljer tog jag faktiskt till mig för kommande träning. Anna är väldigt duktig!

* Stockholmsresa med niorna, skansen, shopping och grönan på schemat! Var mest med Jessica och Lovisa + en del som kom och gick och vi hade en väldigt rolig dag :D

* Skolavslutning, kändes sorligt och konstigt att gå ut nian. Aldrig mer önsta skolan, tror inte att jag ens har fattat att jag har... SOMMARLOV ledig i drygt två jävla månader!? HÄRLIGT!

* Madde har tagit studenten! Duktig som hon är, grattis! :)<3

Om en vecka åker jag till gotland, blir borta i 10 dagar för agilitytävlande, längtar!

Sorry om jag skriver lite osammanhängande... men nedan kommer även lite bilder från önsta galan:


Väntar på god mat!


Fix med emma innan... och hon är som vanligt seriös på alla bilder ;).






Agnes, Emma, Jessica o Lovisa, kommer sakna er<3

puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: Veronica

Häftigt med gala ;)

2009-06-13 @ 21:29:17
URL: http://veron.blogg.se/
Postat av: Mad

Grattis till grundtenten och tack för allt på studenten! <3<3

2009-06-14 @ 02:04:13
Postat av: Frida

Grattis till grundenten då :)lycka till i gotland, det kommer att gå bäst :)

2009-06-16 @ 12:09:58
URL: http://www.fridoss.webb.se
Postat av: Anonym

Åhhh va skönt med sommarlov!! Jag vill också...! :(



Vi ses på Gotland! :D

2009-06-17 @ 23:13:00
Postat av: Helena och Jill

Ja, ovanstående inlägg var från oss då. Vet inte vad som hände!



Glad midsommar! //Helena

2009-06-17 @ 23:13:58
URL: http://www.nogg.se/helenaholm
Postat av: Emma

Jag är alltid jätteseriös, på ALLA bilder! ;P

2009-06-20 @ 21:01:23
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0