Stina 2 år!

Idag fyller världens bästa vovve 2 år!! :D


Grattis Stina!

Hon har firat med en tallrik köttfärssås, såg ut som att hon tyckte att det var gott! ;d



Har hänt en hel del sen senast, främst Gotland, jag och Stina åkte dock därifrån utan några nollade lopp. Men en jävla massa lopp värda att minnas, främst någon slarvrivning här och var som ställt till, blir att träna mycket på hennes hoppteknik ett tag framöver... Men jag åkte ändå därifrån med en bra känsla i magen, jag har inte så mycket att klaga på med tanke på att det förhoppningsvis minst sagt är början på vår karriär!

Nu i helgen blev det Åtvidaberg, som började med vinst i Hoppklass 1 !!! :D
Så nu har jag och Stina 2 pinnar i Hoppklass :).

Disk i båda agilityloppen och en otursrivning i andra hopploppet, men med näst bäst tid vilket innebar att vi var bäst med 5 fel och fick pris + rosett :). Skönt att det inte är kontaktfälten som förstört för oss i agilityklasserna... utan det är jag som ''kört bort oss''... Dock har hon 2 gånger på tävling flygit av gungan, konstigt då det beteendet i andra lopp varit som bortbåst !? Vet inte om hon missbedömt, får träna mycket på gungan och se om det finns någon anledning till det... 

Grattis till alla vänners supersnygga lopp på Gotland och i Skutskär och Åtvidaberg!

Vi hörs!
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis Stina !!! och grattis till superfina lopp och ni kommer att bli sååå bra på ag. så de finns inte <3

2009-07-06 @ 19:07:46
URL: http://www.fridoss.webb.se
Postat av: Lisah

Grattis till er och jag hoppas du haft det kul där borta men jag har i allafall saknat dig otroligt mycket tur att du har kommit hem nu!! :D<3

2009-07-07 @ 17:32:26
Postat av: Madeleine

Grattis till allt!!!

Jag tkr ni är så bra, det vet du! :P Och hoppteknik är kul!! :D

2009-07-07 @ 19:15:54
Postat av: Madeleine

Nu har jag bytt blogg till madeleinehaggkvist.wordpress.com :D Alltså är det dags att uppdatera länkar o att börja följa mig på min nya blogg på bloglovin ;)

2009-07-10 @ 18:27:11
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Emma

oj ett inlägg:O

2009-07-19 @ 14:30:17
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/
Postat av: Emma

<33

2009-07-19 @ 14:30:35
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilken fin blogg du har! (och vilket fint namn du har!)

Lägga till varandra på bloglovin? :)

2009-07-19 @ 17:08:27
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0