Mycket på gång!

Har insett att årets sommarlov hittills inte ens för en sekund har riskerat att bli ett tråkigt sådant, det händer saker var och varannan sekund och det gillas starkt utav mig!

Sen senast så har jag bl.a. arrangerat min första officiela agilitytävling ;o, 8 Juli anordnade Skultuna BK en klass 1 tävling på kvällen och ja det var väl jag som var bossen runtomkring och även under kvällen och jag tycker att det lyckades bra. Jag var var väldigt nöjd! Problemet nu är bara att jag inte är tillräckligt datakunnig för att kunna göra om resultatlistorna till ett format som går att lägga upp på klubbens hemsida, gaaaah, jag vill lyckas med det då det känns som att man måste lägga upp resultaten någonstans! Tack alla som hjälpte mig runtomkring och under kvällen, ni är guldvärda!



Några dagar efter en avklarad tävling körde årets läger igång, finns egentligen inte mycket mer att säga än att veckan var otroligt underbar! Engagerade deltagare, instruktörer och lägerledare (faktiskt!) som gjorde att allt blev som det skulle, och troligtvis t.o.m. bättre! Under veckan blev det agility, lekar, vallning, spöknatt, disco, klicker, rallylydnad, tävlingslydnad, freestyle, sök, spår, polisbesök med uppvisade narkotikasök och mycket mer. Ännu ett plus var den supergoda maten, tack!

Några lägerbilder:

Hela gruppen samlad, 5 lägerledare sittandes framför och 17 deltagare :)


Jag o deltagaren ella!



Nästa grej på gång är en norrlandsresa med familjen, höga kusten, övernattning i Lisa Häggkvist stuga och mycket mer väntas! Därför hinner jag inte ladda upp mer lägerbilder just nu, förhoppningsvis är jag duktig och gör det senare under lovet.

Vi hörs, har en fortsatt trevlig sommar!
Puss o kram/ Josefine

Kommentarer
Postat av: Häggis ;D

Kommer sakna dig nu när du drar till norrland fast vi syns ju på torsdag :D älskar dig<3

2009-07-26 @ 12:06:37
Postat av: Madeleine

Du är bäst! <3

2009-07-26 @ 12:23:43
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Madeleine

Förresten är det mer min sommarstuga än Lisas, hon äger en tredjedels tredjedel, jag äger en halv tredjedel ;K

((Målet med den här kommentaren är att reta Lisa))

2009-07-26 @ 12:33:46
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Madeleine

:O Jag har kommit på hur man skriver fetstil i kommentarerna på era bloggar!! :O Man sätter bara * runt en mening eller ord! ;K

2009-07-26 @ 12:35:15
URL: http://madeleinehaggkvist.wordpress.com
Postat av: Helena och Jill

Hoppas att ni haft en trevlig sommar såhär långt! =)



Ses vi på nån tävling framöver kanske? :)



//Helena och Jill

2009-07-30 @ 23:51:58
URL: http://www.nogg.se/helenaholm
Postat av: Veronica Wihman

Hoppas du har det bra i Norrland!

Jag saknar dig <3

puss :*

2009-08-01 @ 02:28:53
URL: http://veron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0