Träningstävling...

Hejsan!

Igår i skolan skickade lisa a ett sms till mig och undra om jag hade lust att hänga med på agility träningstävling på kvällen... självklart ville jag det!

Jag tog med mig lilla stina som för första gången fick ''tävla'' agility. Det resulterade i ett lite smått galet agilitylopp, dock utan disk och ett hopplopp som kändes bättre men det blev en disk. Men vi hade det roligt iaf :D! Lisa och zilla (även kallad chilla ;) ) resulterade inte heller men lisa och kazola vann agilityloppet  med noll fel och efter en rivning på sista hindret i hoppklassen placerade de sig på en tredje plats där. Fint ;D, grattis!<3

Dagens sötaste var iaf border collie valpen Kia! Söt som socker!


Kvällens händelse var väl när zilla drog ner mina byxor inför hela publiken, precis vad som behövdes för lite extra skoj ;)! Haha de skrattade vi åt ett bra tag :)!



Igår hade jag oxå matte nationella = jag fattade inte ett dugg :(. Bara att hoppas på det bästa!

Idag på eftermiddagen var jag hos mormor & morfar, vilket är väldigt ovanligt för min del faktiskt :P men eftersom deras hem är lite av ett barndoms minne och dom flyttar till lägenhet nästa vecka var det bara att åka dit och säga lite hejdå till huset ;). Det jobbigaste är att jularna kommer bli så konstiga när vi inte kan vara där...

Sen gick jag hem istället fölr att åka med i bilen, det är en bit att gå men ändå :)!

Imorgon ska jag till mina kusiners sommarstuga i skinskatteberg under dagen... för första gången faktiskt :P, känner att jag är duktig som träffar släkten den här helgen :)

Sen på söndag kväll är det sök med spanieln... :)

Vi hörs!
Puss o kram
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Frida

heejsan =D Du jag var inne på hunddata och sökte på lite hundar och tävlingar och så, varför står inte Stinas resultat med ?? =O tävlade du inte 4/4-09 ?? KRAM!!

2009-04-25 @ 11:36:28
URL: http://www.fridoss.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0