Torsdag...

... jag erkänner att jag har tröttnat lite på det här med bloggandet nu, attans... Det är därför som det dröjer lite mellan uppdateringarna, men jag kommer förhoppningsvis igång igen snart! :)

Dom senaste dagarna har varit finfina lovdagar, i måndags var jag och lisa ute på skultuna bk och tränade agility + slappade i solskenet. Roligt vare! :) Vi fixade en lite halvgalen bana med bl.a. ett för min del svårt slut, vilket resulterade i att jag vid två handlingsmissar råkade smälla till stina, hehe, såklart inte med flit, men det kan bli lite galet ibland ;)!
Bye the way så gillar jag och lisa boysenberry väldigt skarpt!

Igår kom det hit en liten man och fällde ner våra ehm fina tallar i trädgården, sedan var det bara för mig att släpa tallkvistar från baksidan till framsidan 4 och en halv timme i sträck, hemskt, hemskt tråkigt! Sedan åkte jag till köping för bio med lisa, madde och lisa. Vi titta på män som hatar kvinnor och den var speciell men bra dock.

Just nu sitter jag och skriver lite på so uppsatts tråkigt som sjutton!!!!! men de måste göras... dessutom tappade jag ner min mobil i toan i går ''/ så nu är den förstörd... jag som inte har så bra med pengar har det lite krisigt just nu eftersom att jag måste ha en mobil helt enkelt, så ni som har försökt nå mig på mobilen, den fungerar inte! 
Hade dessutom tänkt att jag ska gå och klippa mig...

Tillbaka till uppsatts skrivande, vi hörs!
puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: emma

hej, men gud har du tappat mobilen i toan? det är ju som när jag tappade min mobil i dasset. det var ju mysigt. Men hörru, vad skriver du på för uppstats??:S nu blir jag ju nervös, har jag missat något?

Du får väl köpa en billig nokia mobil eller något, jag hoppar det löser sig.



Vi ses i skolan på tisdag, ha det så kul!

Emma



P.S. Jag skriver som en tant, verkligen så här ordentligt och jag skriver under med namnet. Konstigt, haha :D

2009-04-10 @ 15:02:57
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag måste också erkänna en sak, jag har också ledsnat på att blogga, men orkar inte nu på loven...

2009-04-10 @ 15:04:16
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0