Tillbaka i skolan igen...

Hej :)!

Sen senast har på påsklovet tagit slut, hann även med påsklunch hos mormor, nattbesök av lisa,lisa & veronica hos mig + projekt överlevnad ute på köpings hu... :) Påsklovs vädret var verkligen underbart! Hela påsklovet var lite underbart faktiskt... :)

I tisdags var jag tillbaka i skolan igen, var inte någon speciell dag överhuvudtaget faktiskt. Eller jo emma fick lite damp när vi satt ute i solen under en rast och bet mig i armen så att det blev alldeles rött, jaja ingen dag får väl bli för normal helt enkelt ;). Hade muntliga nationella delen i engelska också, läraren sa att vi hade minst VG kanske MVG-, skönt! På kvällen drog jag och min lilla stina ut till skultuna bk, skulle ha privatträning för anna simonsson men hennes tackor började lamma precis just då så det blev inget av den träningen. Men jag körde lite agility istället ;). Får ta den träningen nån annan gång helt enkelt.

Igår vare först skola, under so:n körde vi igång med ungdomskultur. Man fick önska vilket årtionde man ville jobba med, jag och emma kom iaf i samma grupp :). Vi ska göra en film om 60 talet tillsammans med ett gäng andra, personligen kommer jag ha lite smågalna roller, men va fan ;D. Fick sluta tidigare från skrivstudion oxå eftersom att det var fel på skolans datorer :D. På kvällen körde min agilityfortsättningskurs igång, stod mest med ett stort leende på läpparna eftersom ett antal deltagare gjort stora framsteg under vintern! Kom hem vid 21.00 för att på en gång åka och hämta min ''nya'' mobil, skönt att kunna nås och nå andra igen. Har dock typ inga kontakter så ni som har lust får gärna vara gulliga och skria era nummer som en kommentar :), gärna namn också, hehe ;)!

Idag vare skola först (nähä?), fick veta att jag fått VG på min biologi uppgift, fint! Kom hem och bakade bröd, jag var på mitt husliga humör :P (vilket dyker upp typ en gång om året...). Käkade upp brödet och gick med doggarna, sedan hamnade jag här, trots att jag har en massa matte + kemi att plugga innan jag ska ut till skultuna BK ikväll igen för allmän agilityträning. Men jag hinner nog plugga lite iaf ;).

Idag i cafeterian tog jessica en massa bilder, ni ser ju att både jag och loppan älskar att vara med på kort !?


ett kort på mig fick hon, haha efter många försök, tror jag försöker slå henne med armen? fast det ser mest ut som att jag tar kort på mig själv, hehe.


fast jag ser ju väldigt glad ut, haha! jag är lite konstig tror jag.... ;)

vi hörs!
puss o kram
/josefine


Kommentarer
Postat av: Frida

Heej!



vi har fortfarande lov ^^=D haha ^^

mitt nr - 076-8013828 btw, har du nytt nummer också ?



kram

2009-04-17 @ 13:06:21
URL: http://www.fridoss.webb.se
Postat av: Anonym

haha, jag vet, jag är lite halft störd

2009-04-18 @ 17:58:27
Postat av: Emma

eller stavas det halvt? :S:D

2009-04-18 @ 17:59:23
URL: http://eeemmatoltaltkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0