Syster i tidningen

Hehe, igår var min syster med i vlt eftersom att hon har stora fötter... vilken grej va!?


och nej, jag har inte lika stora fötter som min lillasyster :P


Igår kväll var jag i köping och träffat mina fina flickor! :D kul som vanligt<3
Sov hos lisa alestrand sen... ;)

Bl.a. hände detta:
* Madde, jag och lisa a gick till hamnen och solade lite +  att jag doppade tårna! lisa som var lite klumpig körde ner hela foten i vattnet med skon på... förvånad? svar nej ;).

*Madde, jag och lisa a hittade en duva med bruten vinge som madde snabbt döpte till zlatan, vi bestämde oss för att rädda honom och tog veronicas tröja (hon var inte med :P) och började jaga honom, fast vi insåg sedan att ingen av oss vågade ta honom på riktigt och tvingades därmed lämna stackarn...

* Tidigare nämnda trion drog hem till lisa a för att käka makaroner + köttfärssås och det slutade med att ketchup flaskan fick vulkan utbrott (jag vet, galet!?) och sedan så hade vi krig med makaroner, eller jag blev typ bara drabbad... ;)

* Vi satt sedan och titta på en massa klipp på youtube innan lisa h dök upp, tillsammans med henne gick vi en prommis och hamnade i en lekpark. Där lekte vi ett tag, och dessutom så väntade vi ett bra tag på lisa a skulle komma därifrån eftersom hon blev akut kissnödig, vilket ledde till problem, hehe :)

* Vi gick till lisa a igen och spelade kort, neger och president + kotten. Jag hade lite problem med kottespelandet, haha. Men lisa a och jag vann med 3 poäng tillslut! :D

* Vi gick för att möta veronica som kom med buss och då skrämde hon oss, hon kom utflygandes ur en buske... Kan säga att vi andra skrek!

* Sen gick vi hem till lisa a igen och snackade läger, fick en del gjort faktiskt. Sedan drog alla andra och jag och lisa låg och prata ett tag innan vi somna...
 
Haha, undrar varför jag skrev i punktform? Jag är väl bäst helt enkelt ;D.

Idag har jag vart ute med hundarna och tränat in min svenska redovisning i huvudet. Önskar att det inte vore så jävla blåsigt ute så att man kunde ligga ute och sola ett tag, men det är för kallt för det :(. Egentligen så borde jag plugga kemi ett tag nu, har en del som jag ska kunna på onsdag, får se om jag orkar...

Om en timme ska jag titta på dhw och senare blir det gossip girl oxå :), skönt med slappa dagar ibland!

Tänkte att jag kanske inte behöver skriva att jag kommer träna hund ett tag oxå + någon promenad till!? ;)


Vi hörs!<3
puss o kram
/josefine

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, jag sitter och garvar för mig själv när jag läser allt vi hittade på igår XP

2009-04-19 @ 19:53:10
URL: http://madillly.blogtown.se
Postat av: Anonym

kom du in i forshaga?

2009-04-20 @ 23:25:41
Postat av: Frida

Hahaha, härregudh vad ni är galna =P vad skojjigt då ;)hoppas ni planerar en massa skojj till lägret då =D saaaknar <3

2009-04-21 @ 16:20:42
URL: http://www.fridoss.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0