Skinskatteberg

Har varit i mina kusiners sommarstuga uppe i skinnskatteberg idag :). Det var väldigt fint där, med en mysig stuga och en sandstrand t.o.m. Dessutom var vädret underbart, det grillades jätte god mat, gott fika och sedan gick jag en fin slinga mitt ute i ett superfint ingenstans på 7 km med doggarna.
Stina passade även på att ta ett premiärdopp, hon kastade sig i utan att tveka ;)!

Tog lite bilder med mobilen :):


min söta kusin lisa! <3




och puckot stina älskar att jag vattenbrynet... ;)


rasmus är däremot en riktig badkruka... :P


lisa och lillebror :)



de var fint längs promenaden!



puss o kram
/josefine


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åååh va kul att låta vovven bada! :D Jag älskar att titta på när hundar simmar, apporterar och busar i vatten.

2009-04-25 @ 22:21:46
URL: http://madillly.blogtown.se
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0